2012. június 22., péntek

lehet hogy nem vagyok tökéletes .. de reklamációt a gyártónál . !

lehet hogy nem vagyok tökéletes ..
de reklamációt a gyártónál . !

 - Mit mond a vízvezeték szerelő a
feleségének,amikor kidobja az ablakon?
- ???
- Zuhanyrózsám!

 Łány : .. nem tudom mi van velem
fiú : mi a baj ?
Łány : olyat érzek mint még soha .. a szívem a torkomban dobog .
fiú : az én hibámból ?:O
Łány : igen .. :(
 fiú:::O
 Łány : beléd szerettem .. ! <3

Lány ; Ki az ? jó fej , aranyos , vicces , kedves , bolond és kockahasa van ?! :p
Fiú : Én ?! :$
 Lány ; a-a .. hááát Spongyaabooob :$ <3

A TE illatod a kedvenc PARFÜMÖM .. ! <3

emlékezz rám mikor fúj a szél .. !
emlékezz rám mikor minden véget ér .. !
nézz rám .. ! fogd meg a kezem .. ! szorítsd meg bátran míg lehunyom a szemem .. !

had nézzem hányan vagyunk ? :)
 ha vagy KOMI .  :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése