2012. június 30., szombat

"Ha a legjobb barátom vagy és annyira szeretsz.Még is most hol vagy?

"Ha a legjobb barátom vagy és annyira szeretsz.Még is most hol vagy?!"

 (8) <\3 Hiába próbállak nem szeretni,.... nem tudlak feledni... (8) <\3

 "Egyedül vagyok, nem vagy itt velem. Nem ölelsz át forrón, nem fogod a kezem. Megint elmúlt egy nap, peregnek az órák. Nincs olyan pillanat, hogy ne gondoljak rád.."

 Gyere hercegnőm, ülj az ölembe a szeretlek szót addig suttogom a füledbe amíg egy mosolyt nem csalok a szádra és utána szét csókollak te drága.:$♥

 Egozol itt kisanyám, de nincs mire,
Tudd meg bébi nem érdekelsz senkit se..

 ♫♥ Zene nélkül nincs élet, engem is az éltet,
Nem számít, hogy mosolyra vagy sírásra késztet. ♫♥





' te barna , én szőke . te pink , én tarka . te luxus , én igényes . én laza , te túl kényes . én okos , te buta . én paraszt , te lusta . te cuki , én kemény . te hang vagy , én szerény . te zsebpénz , én munka . én csak egy lány , te meg kurva .. ! ' ;DD
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése