2012. június 19., kedd

Azt akarom hogy úgy érezzem, én vagyok az egyetlen lány a világon, hogy én vagyok az egyetlen akit valaha szeretni fogsz, hogy én vagyok az egyetlen

Azt akarom hogy úgy érezzem, én vagyok az egyetlen lány a világon, hogy én vagyok az egyetlen akit valaha szeretni fogsz, hogy én vagyok az egyetlen, aki ismeri a szívedet ... ♥
Fénykép: Azt akarom hogy úgy érezzem, én vagyok az egyetlen lány a világon, hogy én vagyok az egyetlen akit valaha szeretni fogsz, hogy én vagyok az egyetlen, aki ismeri a szívedet ... ♥


az igaz szerelemnél a távolság csak erősít, és amikor együttlét perceit kell élvezni, akkor a környezetben nincs semmi már csak Ő.. :\♥
Fénykép: az igaz szerelemnél a távolság csak erősít, és amikor együttlét perceit kell élvezni, akkor a környezetben nincs semmi már csak Ő.. :\♥
Fénykép: Nem attól leszel menő, hogy 100 nőd volt már,Hanem, hogy EGY NŐÉRT a végsőkig harcolsz.!!!!

Nem attól leszel menő, hogy 100 nőd volt már,Hanem, hogy EGY NŐÉRT a végsőkig harcolsz.!!!!














Fénykép: bárcsak itt lenne <3
bárcsak itt lenne ♥

Szeretném megkérdezni, hogy mi van köztünk; hogy mit akar tőlem; vagy hogy mit szeretne ezzel elérni, amit csinál. De félek, hogy a válasz jobban fájna, mint a bizonytalanság..

Fénykép

Fénykép: 1000 érvet tudnék amiért ne, de tudok egyet amiért igen.1000 érvet tudnék amiért ne, de tudok egyet amiért igen.


NYÁR:
~ meleg
~ strand
~ barátok
~ helyes pasik/szép csajok
~ hajnal 4-kor lefekvés
~ délután 3-kor kelés
~ dinnye
~ fagyi
~ napozás
~ de a legfontosabb: Ő :$
LÁJK AZ OLDALT HA TE IS ÖRÜLSZ A NYÁRNAK [:)] --->https://www.facebook.com/pages/Flegma-id%C3%A9zetek/242291789116356?ref=tn_tnmn

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése