2012. június 26., kedd

Ha egy lány olyan hülye, hogy még azután is szeret, hogy összetörted a szívét, akkor ő az igazi.

Ha egy lány olyan hülye, hogy még azután is szeret, hogy összetörted a szívét, akkor ő az igazi.

 Tudod, én kívülről nagyon nyitottnak látszom, de a valóságban konokul zárkózott vagyok.Amikor elfedem a valódi érzéseimet, az nem szerepjátszás, hanem védekezés. Magamat védem.
 Többek mint barátok, de kevesebbek mint egy pár.
 Nem beszélek veled, hiszen ismersz a majd jön, ha jönnie kell reménye nekem elég. szeretlek.. de nem alázkodom meg előtted. majd hívsz, ha akarsz, csókolsz, ha akarsz, viszontszeretsz, ha akarsz.




 Nekem te ne papolj, tudom milyen kemény az élet, darabokra tört szívből többet én már nem kérek! Hevertem úgy a padlón, mint kisgyermek eldobott játéka, tudod, egyetlen egy dolog van, ami kitart mindenki mellett a saját árnyéka.
 Mindenki elrejti, hogy ki is valójában, legalábbis néha. Néha úgy elrejtőzöl, hogy valakinek emlékeztetnie kell, hogy valahol mélyen még ott vagy. És van amikor teljesen el akarod felejteni, hogy ki is vagy.
 Minden este elalvás előtt hazudunk magunknak és várjuk a reggelt amikor naivan azt hisszük, hogy minden valóra vált.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése