2012. június 22., péntek

~Hibáztam párszor de nem bántam meg semmit sem, Kritizálsz de az életről nem tudsz te még ennyit sem. ;D

~Hibáztam párszor de nem bántam meg semmit sem,
Kritizálsz de az életről nem tudsz te még ennyit sem.
;D

~Ki kellett töltenem egy kérdőívet..név nélkül..megkérdezték a családi állapotot..nem volt ott a megfelelő választási lehetőség, így hát odaírtam: szingli, de csak Érte élek.<3

  ~Felkap az álom, felvisz az égig, hív a messzeség…
Szívem úgy szárnyal, lelkem azt súgja, KÉRLEK MARADJ MÉG!*-*

~Tudom, hogy nem ez a vég, tudom, hogy féltesz még..<3 !


~olyan kicsi vagyok hogy a szívedbe férek, hadd maradjak benne ne dobj ki kérlek..::$ <3

 ~ Az idő múlik, az emlékek megfakulnak, az érzések változnak, az emberek elmennek, de a szív SOSEM felejt!


~ Légy olyan valakivel, aki büszke arra, hogy az övé vagy!

 ~ A ‘különleges’ más, mint a fontos. A különleges az a valaki, akit sosem fogsz elfelejteni az életed során. A ‘fontos’ az a valaki, akire egész életedben szükséged lesz. Gondoltad volna?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése