2012. július 5., csütörtök

soha ne hanyagold el a sarátaidat egy szerelem miatt .. mert ha vége a kapcsolatodnak , ki fogja letörölni a könnyeid ? :/

soha ne hanyagold el a barátaidat egy szerelem miatt ..
mert ha vége a kapcsolatodnak , ki fogja letörölni a könnyeid ? :/




 szakitás : becsukódik egy ajtó , és kinyílik egy új ..
becsukhatná óvatosabban is azt az ajtót ..



 ne okoskodj ha az agyad nincs beszélőviszonyban a száddal :)

ha az életemmel kell fizetnem , én meg tenném ezt érted .. :(

NEM FOG ÉRDEKELNI , hogy ' hány kg - ot fogok felhízni , hogy ' az összes kedvenc ruhámat nem hordhatom , hogy ' nem fogok tudni aludni , rosszul leszek , és még többszáz negatív dolog .. mert a szívem alatt fogom hordani kettőnk apró gyümölcsét *-* ♥
 rájöttem, hogy szeretlek ! eddig csak annyit tudtam , hogy nehezen telik egy nap , amikor nem beszélünk , amikor nem mosolyogsz rám .. amikor nem tudom mi van veled .. mára rájöttem , hogy lehetetlent kérek magamtól .. nem tudok így elviselni egy napot sem .. a szívem elkezd verni , mint bolond óra amikor írsz nekem .. akármit írsz boldogan mosolygok .. ha valami bánt téged , nekem is ugyanúgy fáj talán még jobban .. állandóan melegség van a szívemben , és 5 percnél tovább nem tudok nem rád gondolni .. azt hiszem csillapíthatatlanul beléd szerettem ! ♥


 NEM SÉRTŐDTEM MEG ..
csak fáj , hogy semmibe nézel , amikor én mindent megtennék érted !!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése